Συχνές ερωτήσεις

Για να κάνω μια παραγγελία ηλεκρονικά πρέπει να γίνω μέλος του babynetshop.gr; Δεν χρειάζεται να γίνετε μέλος για να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία στο babynet.gr. Παρόλα αυτά το προτείνουμε ώστε να έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε άμεσα τις παραγγελίες σας και να ενημερώνεστε αυτόματα με e mail για την πορεία της.

Δεν θέλω να κάνω την παραγγελία ηλεκτρονικά. Ύπάρχει άλλος τρόπος; Παραγγελίες μπορούν να γίνουν με e-mail, τηλεφωνικά. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην σελίδα εξυπηρέτηση πελατών.

Είναι όλα τα προϊόντα ετοιμοπαράδοτα; Τα περισσότερα προϊόντα του babynetshop.gr είναι ετοιμοπαράδοτα. Παρόλα αυτά δεν βρίσκονται όλα στην αποθήκη του καταστήματος αλλά στις κεντρικές αποθήκες των προμηθευτών. Στην τελευταία περίπτωση μπορεί η παραγγελία σας να αργήσει λίγες μέρες παραπάνω. Εξαιρούνται τα έπιπλα όπου ο χρόνος παράδοσης ποικίλει αναλόγως τον κατασκευστή.

Εάν τα προϊόντα που έχω παραγγείλει είναι ετοιμοπαράδοτα πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου; Εάν η παραγγελία σας γίνει πριν τις 13:00 θα παραλάβετε την παραγγελία σας μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες το πολύ. Αν γίνει από τις 13:00 και μετά, μέσα σε 4 εργάσιμες μέρες το αργότερο.

Έχω κάνει παραγγελία και είναι επείγων. Πώς ξέρω ότι το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο; Παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά μαζί μας ή με e-mail πριν κάνετε την παραγγελία. Έτσι θα ενημερωθείτε για την διαθεσιμότητα.

Θα ειδοποιηθώ για την απόστολή της παραγγελίας; Εάν η παραγγελία γίνει ηλεκτρονικά τότε την ημέρα που το προϊόν θα αποσταλεί από τον χώρο μας θα λάβετε ένα ενημερωτικό e mail. Η ημέρα αυτή κατά κανόνα δε συμπίπτει με την ημέρα παράδοσης. Η courier εταιρεία δεν καλέι πάντα πριν την παραδοση εκτός αν υπάρχει κάποια ανάγκη. Σε περίπτωση που επιθυμείτε για οποιοδήποτε λόγο η courier εταιρεία να σας τηλεφωνήσει πριν την παράδοση στον χώρο σας παρακαλούμε να το ζητήσετε στο κατάλληλο πεδίο της ηλεκτρονικής παραγγελίας σας βάζοντας την παρατηρησή σας. Ακόμα μπορείτε να τηλεφωνήσετε ή να στείλετε ένα e-mail για οποιαδήποτε άλλη παρατήρησή ή σχόλιο.

Η παραγγελία μου είναι δώρο για μια φίλη. Μπορείτε να το στείλετε στην διεύθυνσή της σε συσκευασία δώρου; Στην περίπτωση που θέλετε η παραγγελία σας να σταλεί σε άλλη διεύθυνση πρέπει να βάλετε τα δικά σας στοιχεία στην διεύθυνση χρέωσης και τα στοιχεία του παραλήπτη στην διεύθυνση αποστολής. Τη συσκευασία δώρου μπορείτε να την ζητήσετε στο κατάλληλο πεδίο της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας  ή τηλεφωνικά ή με e mail. Η απόδειξη της παραγγελίας σας θα σας σταλεί με email.

Πως μπορώ να γνωρίζω το κόστος των μεταφορικών πριν κάνω την παραγγελία μου; Επιλέξτε το προϊόν και πατήστε το κουμπί “Αγορά”. Πηγαίνετε στο πεδίο “Εκτίμηση μεταφορικών” και πληκτρολογίστε τον ταχυδρομικό κώδικα. Πατήστε το κουμπί “Πάρτε μια εκτίμηση”. Ακριβώς από κάτω θα εμφανιστούν τα μεταφορικά αποστολής του προϊόντος. Εάν στην πορεία επιλέξετε εξόφληση με την παραλαβή θα προστεθεί και το κόστος της αντικαταβολής (3€) όταν θα ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Αφού αποσταλεί η παραγγελία μου πως μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξή της; Εάν η παραγγελία σας αποσταλεί με τις ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ μπορείτε να ελέγξετε την πορεία της πηγαίνοντας στην σελίδα “Αναζήτηση Αποστολής” της εταιρείας courier. Την ημέρα που το προϊόν θα αποσταλεί από τον χώρο μας θα έχετε λάβει ένα ενημερωτικό e mail. Σε αυτό αναφέρεται ο αριθμός παρακουλούθησης ο οποίος είναι της μορφης π.χ. PD 15 660 879 2 GR. Εισάγετε τον αριθμό αυτό, χωρίς κενά, στο άδειο πεδίο της σελίδας “Αναζήτησης Αποστολής” και πατήστε enter.

Πως ξέρω εάν η ηλεκτρονική παραγγελία μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς; Εάν ολοκληρωθεί επιτυχώς μια παραγγελία εμφανίζεται αμέσως στην οθόνη σας ένα μήνυμα όπου αναφέρεται το νούμετο της παραγγελία σας. Επίσης σας αποστέλεται κι ένα αυτόματο email επιβεβαίωσης.

Μπορώ να κάνω παραγγελία και να παραλάβω από το φυσικό κατάστημα; Εάν η παραγγελία γίνει ηλεκτρονικά τότε στο πεδίο διεύθυνση σημπληρώστε την ένδειξη ¨ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ”. Εναλλακτικά μπορείτε να μας παρετε τηλέφωνο ή να στείλετε email ώστε να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε παραλαβή από το κατάστημά μας. Σε αυτή την περίπτωση το όποια μεταφορικά εμφανίζονται στην παραγγελία δεν λαμβάνονται υπόψη.

Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ; Οι τιμές όλων των προϊόντων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ.

Παρακαλούμε για οποιαδήποτε άλλη απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 2830308, 6936939822 ή στο info@babynet.gr